13 de maig 2009

Maybe Ne me quitte pas...


M... Oh, Lord! Plis don't let me be misunderstood...


[quines viciades a Nina Simone últimament...és brutal!]


Genial. Dies de festa, de sol, de nens i nenes, de música (ejem ejem, superquartet+baix al poder, farem història!), de llum, de passejades (platja+aigua: remullada segura, encara que anem amb pantalons), de riures (i quins riures), de beures (uf...), d'amics, coneguts, estranys, de pel·lícules(i quines pel·lícules! Germans Marx...encara que malgrat els esforços per veure-la tota... jaja), de castells i universitats (felicitat absoluta)... I sí. Dies de trobar pis. I quin pis...uf, quines ganes que tinc d'anar-hi jaaaaaa. Terrasseta i tot, per les plantetes...ole ole, jaja. Lavabo per cada una...m...quins suparets ens hi esperen...i sobre l'insituuuuuuuuuuuuuuuu jajajaja.



Encara que per la gran cité tot continua bastant igual dins meu canvien les coses. I constantment, cap a millor. I estic contentíssima amb els canvis que hi ha hagut, amb les progressions, amb...tot. Perquè gràcies a l'ambient que respiro últimament, he tornat a fer-me un lloc bonic a la vida. I Roma què? hi anem o què titiiiiii??? Va, de moment ens acontentarem mirant el Barça-Atlètic des del Menta, acompanyada de jazzístics...


I espero el 23 amb unes ganes...aviam com surt tot plegat. De moment, cal anhelar el present i acabar la feina...i quanta que n'hi ha! Sort del gat del raval, que m'acull cada dimarts i em distreu una mica ;p tot i que ahir...vaia, que no era jo em sembla, perquè vaig quedar-me adormidíssima llegint T'esperaré...ai senyor.


Va doncs, me'n vaig cap a les Corts a fer una mica de músiqueta a aquella quitxalla, avui els porto el cello, avera si els agrada...segur que sí, a qui no li agrada eh? eh?


Ciauuuuuuu personetes, a cuidar-se i seguir endavant, com fins ara.





Menorca ens espera...I Guinea què?


:)
[Foto de Carnavaltotsival]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada