25 de març 2011

És nit freda per ser "Març"?

Escenes boniques. [els records]
Grans sobretaules. [la família]
Ballen i ballen... [la gent]
.[Música]. -> Tot
Feines estables. [les meves]
Buscar quedar bé. [allò que no agrada gents]
Afrontar a la vida mirant-la a la cara. [les pors]
Trempajar per ser una persona digna. [la lluita]
Després tancar els ulls i sentir el món en calma... [ioga. El després de tot]
Un gran epitafi que arranqui somriures a tots els que passin. [els nens]


I a vegades contra tot pronòstic una gran bestiesa capgira allò que crèiem lògic tot fent evident que per un moment ens en sortim. [La vida i els somnis. Sobretot els somnis.]





Resumint una mica aquests dies bojos a ritme de Manel i la mescla de 3 de les seves cançons que més m'agraden. Tinc ganes de riure amb molta força...i no parar.

Aviat tindré nova distracció: un teclat que col·locaré al menjador i més endavant amb allarguis a fora la terrassa, i d'on en surtirà fum.
______________________________________________________

"Però, si dubtes, podries atrevir-te a sortir amb mi a fer un cigarret. Per si penses que podria servir-te, jo m’esperaré per aquí encara algun temps. Lailaralaralaraila"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada