24 de febrer 2010

Vaig viatjant a bord del meu vaixell...


i així van passant els dies, últimament m'hi estic abonant a escriure, però és que, malgrat tot, encara em queda temps per fer moltes coses. res, tan sols volia escriure quatre línies per dir que tot va vent en popa, que de moment no hi ha res que aturi la bona ratxa i que esperem seguir igual.



"vaig viatjant a dalt del meu vaixell, ell aguanta els cops que fa el vent quan bufa del nord..."


Altre cop he tornat a Barcelona avui. I altre cop m'he adonat que cal una reforma educativa important, i no tan sols pel que fa a la primària (com molts s'entesten a pensar) sinó que qui necessita més canvis és la universitat. sí sí, fa una pena horrible. i no pas físicament. que allà on estic jo s'hi està fantàstic. però com persones que no saben parlar, no saben organitzar-se, no saben explicar, no saben fer absolutament res compatent relacionat amb les persones i l'ensenyança han arribat a la universitat? és que de veritat, no ho puc entendre.

en fi, que ha anat bé però anar-hi, perquè he anat amb tren i he tornat amb tren també, cosa que feia molt de temps que no ho feia. i m'ha agradat. feia un sol fantàstic, el paisatge era verd i agradable, no hi havia massa gent, i escoltant les meves musiquetes i llegint les meves cosetes m'he adonat que la vida és bonica. i molt. que n'hi ha que som molt afortunats, i que això s'ha d'aprofitar. i això, que ara ja sóc per Vic, aquesta tarda tocarà posar una mica més d'ordre pel pis i, sense poder-ho eviar, pensaré en un futur assoleiat.

I avui tinc ganes de posar una cançoneta. :) [Rauxa, Churumbele]

Si tu me dices que me venga,
Yo lo dejo todo
Si tu me dices ven conmigo,
Yo te sigo en el camino.
Si tu me dices que me venga,
Yo te paso a buscar
Si tu me dices ai cariño,
Yo te digo ai amor!

Mi niña yo te digo
El mundo está muy bueno,
Si tu quieres nos lo comemos,
‘tá lleno de colores.
Si tu quieres te los enseño,
Yo te enseño a navegar,
Navegar contracorriente,
Sin rumbo fijo ni objetivo,
Navegar sin un destino.
Chu churum chum bele
Lerey lereyley lereyleylerey
Lerey lereyley lereyleylerey...


:*

pd. I demà, cap a buscar més feina, a treballar, a viure, a gaudir... com cada dia, vaja jajaja.

pd2. foto: a la casa de pagès, ja fa una mica de temps

pd3. amb unes ganes boges d'anar a Menorca, a veure si hi ha sort i aquest any hi anem eh?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada