16 de gener 2011

Any 2011


Alfabet [A, B, C]

Abstracte és res. I llavors,
després de tot, Brindes
sota les Catacumbes
del passat.

Dibuixar ombres rera
els murs de l'ignorant...
Emprendrem tu i jo el viatge,
i Fuig l'amor...

Gira i es regira la Hipotenussa
de l'Imbècil guerrer, tot està
inmers en aquest Joc, i també
hi és ell.

Arribarem al Kilòmetre zero
i el Lleopard,Malalt,
m'obrirà els seus braços,
a mi, la Núvia.

Una diva Oliva cau dins l'aigua.
és Pura, encara, i et preguntes,
Quin serà el seu secret
misteriós.

Jo et cantaré que el Remei
no és la Síncopa del Toll,
sinó Un Vol llunyà que
ha fet l'ocell.

"Why?" Dius enmig del Xivarri.
"You", responc.

I el Zombi invisible morirà.
Ho potser ja ho ha fet.


Claire Lunatique [7.7.2009]



pd1. Bon any.
pd2. Segurament aniré introduint fragments guardats lluny de la memòria i que han aparegut de sobte sobre la taula altre vegada.
Foto: globos des de casa. De sobte un dia vaig llevar-me i vaig trobar-me amb el cel ple de màgia.



Y al verte lanzar un bostezo al cristal
se inundan mis pupilas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada