25 de febrer 2011

Setmana blanca



A vegades trobo summament curiós aquest tipus de gent que vol ser "guay". que vesteix segons la nova moda, aquesta "popi" que em fa tantíssima ràbia. aquesta gent que diu que va al bar super moderno" a fer un "Gin Tònic"... perdoneu? hola!!! sí, fa temps que existeix tot això. No vulgueu ser hipòcrites, per favor. Escolto "L'havanera del modern" de la Iaia i em ric de tota aquesta gent que vol semblar culta. Snobs...déu meu, quina ràbia! aquesta gent que es tira fotos supermega artístiques i les penja al facebook o al flickr esperant que tothom els llepi el cul dient quina vida més "superxula", la teva. aquesta gent que farda (no que recomana eh? d'aquesta no en tinc cap mena de queixa. Sí, aquesta gent que farda sense haver entès res) d'exposicions, quadres, de llibres, de música... on anirem a parar? aquesta gent que ven els principis i es tatua "peace and love" quan ni tan sols ha viscut la guerra ni sap què és. aquesta gent, sí, que diu ahhh, Àfrica, que "wai", "com mola". uff...sí. aquesta gent em treu de pollaguera. Per sort, encara queda gent amb ideals, que persegueix somnis, perquè si no... estic/estem tardant a marxar a viure aïllada/ts de la civilització més estúpida? No ho sé. Per sort, ara per ara, estic de conya al meu món, gràcies, de veritat a tots els que l'habiteu. I no vull ni sentir a parlar ni que se m'acosti tota aquesta gent, si us plau, per favor.

pd. Ha arribat setmana blanca. setmana per fer reunions, desconectar, fer informes, i viure la vida!

pd. Preparada pel tornegi de futbol casteller. tremoleu, que aquest any les pastanagues arribem fortes!!! i...Miqueeeeel, Miqueeel, Miquel Miquel del Roig!!! quins "bailoteos" ens esperen jujuju!!!

Foto: fent el cafre al pis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada